FANDOM

Seni peminat James Moriarty oleh LadyKylin

Penjahat untuk Tajuk Utama

Untuk mengundi untuk penjahat bulan depan untuk tajuk utama, pergi ke Wikia Penjahat:PUTU

Media Pilihan

Berita Jahat
Tombol segar blog 2
SegarkanLihat Lagi

Loading RSS data...

Membantu
Kami sedang merumahkan 3 rencana, dan 23 fail.

Kami memerlukan ANDA untuk membantu kami mengembangkan dan menambah artikel ke wiki ini!

Sebagai permulaan, sila daftar untuk membuat akaun peribadi PERCUMA, atau log masuk jika anda sudah ada, dan semak peraturan penyuntingan kami.

Sekiranya anda baru ke Wikia, sila gunakan pautan di atas untuk bermula.
Sekiranya anda sudah mempunyai pengalaman penyuntingan, dan anda mempunyai artikel yang berkaitan dengan penjahat untuk menyumbang, gunakan kotak di bawah untuk menciptanya:

Sekiranya anda ingin membantu pembersihan, anda boleh mula di sini:

Lihat portal masyarakat untuk melihat apa yang sedang dilakukan oleh komuniti, memberi maklum balas,
atau hanya untuk bercakap hai.

TAPAK KAKAK DAN AFILIASI
Sekiranya anda ingin menjadi sekutu, sila hubungi Ivan the Brony Kaiju
Tentang Penjahat Wiki

Penjahat Wiki merupakan versi cermin kepada Wira Wiki dan didedikasikan untuk membuat pangkalan data semua penjahat yang diketahui dari semua media - mulai dari pertunjukan kartun pada hari Sabtu pagi hingga buku, permainan video dan komik. Tanpa penjahat, jarang ada plot, dan wiki ini bertujuan untuk mempamerkan watak-watak yang kita semua suka membenci. Semua dialu-alukan untuk menyertai dan menyumbang di sini, selagi pengeditan adalah membina, perbincangan adalah positif, dan kedua-duanya relevan dengan subjek penjahat.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai cara anda boleh memulakannya di sini, sila periksa bahagian "Membantu" di bawah, dan pastikan anda memikirkan "Peraturan dan Dasar." Terima kasih kerana berhenti!

Bualan Jahat
Bualan Penjahat Wiki

Live! Sembang

Peraturan dan Dasar

Sebelum menyumbang, sila baca peraturan kami dan patuhi mereka.

TIDAK ADA CONTOH DUNIA NYATA - untuk memastikan wiki kami sebagai neutral yang mungkin kami tidak akan lagi membenarkan penciptaan artikel "Dunia Nyata", tidak seperti fiksyen dunia nyata jarang hitam dan putih dari segi moral dan "penjahat" seorang lelaki boleh menjadi lelaki lain "pahlawan" (tidak kira betapa jahatnya mereka). Oleh itu, kami telah membuat keputusan untuk menghentikan amalan menambah artikel dunia sebenar ke wiki ini dan kini menyajikan secara eksklusif kepada fiksyen, cerita rakyat dan angka teologi.

TIDAK ADA FIKSYEN PEMINAT - Kami tidak membenarkan peminat fiksyen di wiki ini. Kandungan asal akan disimpan pada halaman pengguna anda. Hanya ketara "fiksyen" (BUKAN KELUARGA PENTING) dibenarkan. Sekiranya ada sesuatu yang tidak dijumpai di KnowYourMeme.com atau tidak mempunyai video di Youtube yang tidak dibuat oleh penulis asal maka ia akan dihapuskan di penglihatan. Anda boleh membuat barang-barang semacam ini di Villains Fanon Wiki.

Plagiarisme - Apa-apa artikel yang ditambahkan ke wiki ini mesti dibuat sendiri. Artikel yang didapati diambil dari laman web lain tanpa kebenaran akan dihapuskan tanpa amaran.

Blog Jahat
Tombol segar blog 2